網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月31日 星期二

雷凱欣:掛住化妝!《肉蒲團》雷凱欣掟個仔落洗衣機 __,雷凱欣,

雷凱欣仲話呢個方法一舉幾得。小朋友跳跳紮冇時停,有時真係令父母幾頭痕,不過拍過《3D肉蒲團之極樂寶鑑》退隱咪神雷凱欣就有驚人對策!今日佢喺社交網上載咗 ...


雷凱欣仲話呢個方法一舉幾得。


小朋友跳跳紮冇時停,有時真係令父母幾頭痕,不過拍過《3D肉蒲團之極樂寶鑑》退隱咪神雷凱欣就有驚人對策!今日佢喺社交網上載咗一張相,只見一歲大嘅囝囝企喺洗衣機入面,原來佢為咗可以邊化妝邊睇實囝囝,於是忽發奇想將囝囝放入去!

雷凱欣仲留言力推呢個方法一舉幾得:「今日喺日本嘅屋企發現開蓋式洗衣機嘅好處,當你化妝ing嘅時候,原來可以將呢個痴媽根(黐孖筋)嘅小朋友放落去企喺你隔離(籬),又唔怕跌親,而佢又可以望住你,一舉幾得。」不過大家都係唔好胡亂模仿,始終呢個方法都幾危險!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!