網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月31日 星期二

石詠莉:石詠莉自爆被鄧健泓家暴:係第一次 __,石詠莉,鄧健泓,

石詠莉大爆被老公鄧健泓(圓圖)摑咗一巴!藝人石詠莉(Sukie)、張惠雅(Regen)今日現身大埔超級城參加《熱浪SummerFun》活動,與新鴻基地 ...


石詠莉大爆被老公鄧健泓(圓圖)摑咗一巴!


藝人石詠莉(Sukie)、張惠雅(Regen)今日現身大埔超級城參加《熱浪Summer Fun》活動,與新鴻基地產代理租務部助理總經理蘇蔭彪進行揭幕禮,期間更調製夏日消暑飲品。

「佢唔係第一時間講Sorry」

二人於活動後一同接受訪問,講到Sukie最近除了準備新碟外,還要為舞台劇排練,笑話經常會搵老公鄧健泓幫手排戲,卻意外發生「家暴」:「有個劇情係講家暴,佢要打我,點知佢摑咗我一巴喎!唔知佢係咪入戲得濟呀,我同佢都呆咗,點知佢跟住話『The show must go on』,但事後佢都有同我講番Sorry。(好大力?)唔大力,都OK,但我以為佢作狀㗎啫,好笑係佢唔係第一時間講Sorry。(佢第一次打你?)都係喎!」

張惠雅參加毅行者

至於Regen表示今年夏天目標是學游水,又指已經有8年沒參加遊船河,身旁的Sukie即以水上人身份自薦教對方游水:「細細個(游水)就已經好叻,可能有爸爸嘅遺傳,可以徒手潛水唔抖氣一分鐘!唔好睇我咁白,以前我係好黑,係大個先識用防曬用品。」反而Regen就話好鍾意曬黑,又透露參加了毅行者活動,現時一星期行兩日山,笑指「黑硬」:「都諗過話行夜山,但之前試過喺落山嘅時候拗柴,又準備天黑好驚,後尾最後原來人嘅意志力係可以頂得住。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!