掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

鄧麗欣:鄧麗欣激罕高調晒愛 在紐約中心呼喚王子 __,王子,鄧麗欣,邱勝翊,

閃到眼都痛呀!早前藝人鄧麗欣(Stephy)和台灣偶像藝人邱勝翊(王子)大方認愛,Stephy有愛情嘅滋潤,成個人都特別風騷!昨日Stephy就喺自己 ...


閃到眼都痛呀!


早前藝人鄧麗欣(Stephy)和台灣偶像藝人邱勝翊(王子)大方認愛,Stephy有愛情嘅滋潤,成個人都特別風騷!

昨日Stephy就喺自己嘅社交網上載咗一張紐約街景相,並留言:「天大地大 人來人往 彼此 走上了同一條道路上 不早不晚 不慌不忙 就在我抬頭的一剎那。」意之所指似乎係話自己喺對的時間遇到對的人。細心留意張相,Stephy所影嘅街道名就正正係Prince(王子),即係男友嘅名。雖然好多粉絲都畀Stephy高調晒恩愛閃親,不過大家都好戥Stephy高興,並紛紛留言送上祝福。

而另一邊廂Stephy嘅新男友王子亦喺佢自己嘅社交網甫咗一張半裸晒肌相,網民除咗大讚佢身形靚爆之外,仲有人搞笑留言話佢已經有女朋友,唔好咁暴露呀~

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!