掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

吳嘉熙(Cheronna):擔心死男友!Cheronna被迫含性玩具 __,Cheronna,嘉熙,吳嘉熙,

佢話男友擔心佢情緒!藝人吳嘉熙(Cheronna)為ViuTV新劇《PlanB》宣傳,她稱是首次正式宣傳,劇中她由肉參變到策劃者角色,是個好會保護自己 ...


佢話男友擔心佢情緒!


藝人吳嘉熙(Cheronna)為ViuTV新劇《Plan B》宣傳,她稱是首次正式宣傳,劇中她由肉參變到策劃者角色,是個好會保護自己收收埋埋的人,與真實自己甚麼都放上面好不同,所以演繹時都要Keep住不開心的情緒。那段時間男友可有受她的氣?Cheronna笑言:「佢擔心我多啲,因我成日怕自己做唔好,佢就會擔心我情緒。我成日問我做成點,叫佢嚟探班都係想佢睇我演成點可以畀意見,辛苦係要佢車出車入。(男友辛苦過你拍戲?)因為我果時未識揸車,我依家考到車牌可以車番佢喇,但其實我揸車時都要佢坐隔籬先得,我仲未夠膽一個人揸車出街。」

問到Super Girls一班姊妹看後評語?Cheronna笑言:「佢哋都係笑我囉,因頭果幾集我係肉參,要含住個波(性玩具)所以笑我,我都唔知佢哋會安排個波畀我咬㗎,其實真係好辛苦,我覺得啲人除非真係好鍾意呢個波,冇乜事都唔會用(私下會唔會用?)一定唔會,我知道係點樣,唔需要再知道。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!