掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

馬國明:孖馬國明同居?心美爆心穎閨房面貌 __,心穎,馬國明,黃心穎,

心美大爆心穎自細就被寵壞。藝人黃心美與DJ朱薰到鑽石山荷李活廣場出席舊書回收義賣活動。心美介紹捐出的一本關於斷捨離的書,她笑說:「呢本書本來係送畀黃心 ...


心美大爆心穎自細就被寵壞。


藝人黃心美與DJ朱薰到鑽石山荷李活廣場出席舊書回收義賣活動。心美介紹捐出的一本關於斷捨離的書,她笑說:「呢本書本來係送畀黃心穎,因為佢以前間房好似劏房咁細,但係佢買咗好多嘢,唔知道乜嘢係該買或者唔該買,廳同工人嘅上格床都畀佢攻陷咗。」

心穎被寵壞

黃心美自言十分整齊,甚少雜物,也試過為細妹執房,但很快就打回原形,最後也放棄了,她笑說:「佢係細女自細被寵壞,依家搬咗出去住,初時就好整齊,但係工人姐姐最近攞湯畀佢,返嚟就同我講,佢依家間屋好混亂同污糟,以前佢依賴我,搬咗出去住就知道我嘅好。」問到心穎的男友馬國明可有被嚇壞?她笑說:「咁要問佢,不過佢咁溫柔應該容忍到,同埋作為一個男朋友,愛佢就要愛埋佢嘅缺點。」咁講法…唔通心穎依家同馬國明同居?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!