掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

楊曉穎(Sharon):【為咗冇Bra印】楊曉穎去沙灘唔介意裸曬 __,楊曉穎,

為咗靚去到盡!形象指導許嘉浩(Karl)近日孖「陳嘉容師妹」模特兒楊曉穎(Sharon)一齊出席夏日派對活動,Karl嘅皮膚向來十分白,全因他非常著重 ...


為咗靚去到盡!


形象指導許嘉浩(Karl)近日孖「陳嘉容師妹」模特兒楊曉穎(Sharon)一齊出席夏日派對活動,Karl嘅皮膚向來十分白,全因他非常著重美容保養同防曬:「就算室內有紫外光同燈都要好好保護皮膚,防止皮膚損害同老化。」又透露平時會趁着空餘時會到海邊一邊飲消暑特飲,一邊聽音樂當作到了外國旅行。

至於Sharon指自己熱愛運動,亦喜歡到沙灘曬太陽,更不介意祼曬:「為咗曬出健康均等嘅膚色唔介意去沙灘祼曬,咁先會冇個Bra印,平時我就經常會去赤柱或者淺水灣曬。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!