掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

同張振朗暗撻姐弟戀?定欣:人與人之間冇年齡之分 __,定欣,張振朗,胡定欣,

■唐詩詠昨日表示已請定假,隨時準備出發出席鄭嘉穎和陳凱琳的婚禮。
■唐詩詠昨日表示已請定假,隨時準備出發出席鄭嘉穎和陳凱琳的婚禮。將踏入49歲的鄭嘉穎與27歲陳凱琳(Grace)近日傳出將於下月12日在峇里奉子成婚, ...


將踏入49歲的鄭嘉穎與27歲陳凱琳(Grace)近日傳出將於下月12日在峇里奉子成婚,目前Grace已停工等做人妻兼靚媽,但因陀B未夠三個月作低調處理。

有報道指與馬國明、林子善、黃嘉樂和唐詩詠等一班《鐵馬尋橋》兄弟將被邀請出席婚禮,昨日唐詩詠在銅鑼灣出席活動時,被問到嘉穎和Grace的婚禮及出發日期,詩詠說:「哎呀,未呀,朋友都係聽指引,我8月同9月都分別攞咗五日假,原本係自己放假,我都係等通知,亦都冇問任何嘢,佢哋需要好大空間去處理,總之有乜搵我就做,要飛就即刻飛。」



■鄭嘉穎和陳凱琳近日傳出奉子成婚,雙喜臨門。資料圖片 ■鄭嘉穎和陳凱琳近日傳出奉子成婚,雙喜臨門。資料圖片
■馬國明昨日選擇迴避所有提問,全程由女友黃心穎代答。

■馬國明昨日選擇迴避所有提問,全程由女友黃心穎代答。
■胡定欣昨日表示對於與張振朗傳緋聞而感到莫名其妙。

■胡定欣昨日表示對於與張振朗傳緋聞而感到莫名其妙。
■昨晚一班《深宮計》的演員慶祝收視理想,不過有份參演的周秀娜繼續冇影。

■昨晚一班《深宮計》的演員慶祝收視理想,不過有份參演的周秀娜繼續冇影。

朋友兩脇插刀

問到會否擔任兄弟團?詩詠說:「我唔知件事係點,交畀佢哋處理,我哋乖乖哋聽話。由佢哋拍拖開始,每日都stand by畀佢哋,希望有呢日。」之後又問到他們是否雙喜臨門?詩詠說:「真係唔知道,唔夠膽問,最多三個月後我先問啦,世界上只得佢兩個知,大家估吓。」詩詠還稱所有事要等當事人親口講先會相信,她不會信傳聞。唐詩詠還力撐好友:「做朋友就兩脇插刀,乜事都支持,始終係佢好個人嘅事,唔知乜事就唔會問,作為朋友最好就係咁。」再追問下月中是否會飛峇里,唐詩詠再三表示:「你知我唔講得!」



定欣講新戀情

馬國明昨晚在將軍澳出席活動,則選擇迴避傳媒,只有黃心穎接受訪問,對於會否出席婚宴,心穎說:「佢唔係避大家,只不過趕住去開工,我哋未收到嘉穎結婚嘅消息。」同場的胡定欣被指暗撻張振朗,對方生日特意請朋友設計生日蛋糕,定欣坦言覺得很奇怪,她還說:「嗰個蛋糕唔係我訂㗎,好多圈中朋友都鍾意搵嗰個朋友整蛋糕。」至於會否接受姊弟戀?定欣就說:「年紀唔係問題,況且到咗我呢個年紀,唔會揀太多!」

此外,《蘋果》前日收到讀者黃先生報料,聲稱早上目睹Grace在陳媽媽陪同下,到一間私家醫院做產檢,據知Grace已經懷孕五至六周,因身體不適表現有點緊張兼擔心。雖然早在傳出婚訊時,嘉穎與Grace同一口徑否認此事,Grace還說:「我唔知邊個咁有創意。」對於再有指她到醫院產檢,有傳媒再向Grace了解,不過未獲回覆。

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!