網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月25日 星期六

蕭亞軒:「人間蒸發」3個月!蕭亞軒生日都冇影 __,蕭亞軒,

蕭亞軒3個月冇蒲頭,連尋日生日都冇更新社交網,唔少網民都好擔心!(黑白照)台灣天后蕭亞軒(Elva)今年3月傳出患怪病,原定去年底發布嘅專輯無限期延後 ...


蕭亞軒3個月冇蒲頭,連尋日生日都冇更新社交網,唔少網民都好擔心!(黑白照)


台灣天后蕭亞軒(Elva)今年3月傳出患怪病,原定去年底發布嘅專輯無限期延後,4月開始嘅世界巡迴演唱會都臨時取消,Instagram更新就停留喺5月!當時佢上載黑白照留言「非常感謝大家喺我身體不適時支持我,我承諾會好快返嚟!」不過至今仍冇任何消息,就算尋日(24日)係佢39歲生日,佢就冇更新社交網,喺佢嘅閨蜜都唔見佢蹤影,好似「人間蒸發」咁!唔少粉絲都好擔心,又不斷留言祝佢生日快樂,希望佢快啲好番!

而佢嘅經理人陳鎮川終於開腔透露Elva最新情況,佢表示:「她在恢復健康中,都很規律在運動!她最近有通知我慢慢可以進入新專輯的練舞,但我沒有給她太大的壓力,畢竟身體健康最重要,已經開始慢慢進入狀況。」睇嚟歌迷可以放心喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!