掃呢頁CODE去手機

2018年8月20日 星期一

【囝囝樣曝光】余文樂晒百日宴相百密一疏 秒速刪相 __,余文樂,

余文樂囝囝百日宴(網上圖片)
36歲余文樂去年12月跟台灣皮帶千金王棠云奉子成婚,今年5月榮升做老竇,兒子余初見(Cody)剛滿百日,昨晚樂仔在ig晒寶貝仔百日宴派對相,怎知卻意外 ...


36歲余文樂去年12月跟台灣皮帶千金王棠云奉子成婚,今年5月榮升做老竇,兒子余初見(Cody)剛滿百日,昨晚樂仔在ig晒寶貝仔百日宴派對相,怎知卻意外曝光了囝囝嘅樣貌,之後急急秒刪相片,經剪裁後重新貼上網,但已被快手網民cap圖廣傳了!

自從Cody出世後,樣子從未曝光,樂仔只係貼BB嘅手仔、腳仔、剪影相,直至慶祝100天大日子,樂仔興奮在Ig晒百日宴相片,寫道:「Happy 100 days」,在其中一張蛋糕相上面,旁邊有佈置用了Cody相片D.I.Y.,隱約見到鼻高高嘅Cody笑得好開心,天真無邪!有網民留言:「六叔剛才見到那張小cody好像你呀!」

而樂仔嘅親友亦在網上分享百日宴派對相,用可愛圖像遮着Cody樣子,並留言讚王棠云是世上最好的母親!至於樂仔秒刪兒子相片後,父愛爆棚嘅佢今早再晒抱仔相,寫道:「PaPa love you so much.」

此外,樂仔日前到杭州出席活動,提到初為人父嘅感受,樂仔笑到四萬咁口說:「結了婚,有了孩子,最大變化就是工作不是放第一位。我想這變化也很正常,在座結了婚、有孩子的,都會明白我感受。」變成「廿四孝潮爸」嘅樂仔,笑言自己負責陪囝囝玩,囝囝對一切事物都好奇,所以佢經常抱囝囝去散步。

精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

余文樂囝囝百日宴(網上圖片) 樂仔在Ig晒相,意外令囝囝樣子曝光。(網上圖片) 樂仔在Ig晒相,意外令囝囝樣子曝光。(網上圖片)
親友讚王棠云是好媽媽(網上圖片)

親友讚王棠云是好媽媽(網上圖片)
樂仔刪囝囝樣後重新貼上網(網上圖片)

樂仔刪囝囝樣後重新貼上網(網上圖片)
樂仔今早再晒抱仔相(網上圖片)

樂仔今早再晒抱仔相(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!