掃呢頁CODE去手機

2018年8月20日 星期一

鍾麗緹:身材走樣有苦衷 鍾麗緹揭正接受試管嬰兒 __,鍾麗緹,鍾麗,

呢條路好辛苦!現年47歲嘅藝人鍾麗緹於2016年與張倫碩拉埋天窗,婚後曾表示希望與丈夫有屬於兩人的小朋友。一向身材Fit爆有女神稱號的鍾麗緹近月身形出 ...


呢條路好辛苦!


現年47歲嘅藝人鍾麗緹於2016年與張倫碩拉埋天窗,婚後曾表示希望與丈夫有屬於兩人的小朋友。一向身材Fit爆有女神稱號的鍾麗緹近月身形出現變化,明顯圓潤不少,有傳是「幸福肥」所致,亦有指她達成心願成功懷孕!

鍾麗緹於社交網站解釋身材走樣的原因,並非懷孕或幸福肥,而是因為在嘗試做試管嬰兒,可能受藥物影響,賀爾蒙或者內分泌有了問題,導致身體有一些變化。她還表示因為做試管嬰兒更加瞭解了做母親的艱險和不易,希望能跟張倫碩有一個屬於自己的小朋友,讓心中得以圓滿,希望得到大家的鼓勵和祝福。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!