掃呢頁CODE去手機

2018年8月20日 星期一

衰咩俾大台封殺?曾志偉:係累積 __,大台,曾志偉,志偉,TVB,

■志偉笑言被無綫封殺,要周圍搵工作。
■志偉笑言被無綫封殺,要周圍搵工作。曾志偉前晚在觀塘出席品牌活動,盛傳遭無綫封殺的志偉,受訪時戲言最近忙搵新工:「周圍搵嘢做,俾人封殺,唔使去搵嘢做呀 ...


曾志偉前晚在觀塘出席品牌活動,盛傳遭無綫封殺的志偉,受訪時戲言最近忙搵新工:「周圍搵嘢做,俾人封殺,唔使去搵嘢做呀!」有否親證被封殺一事?他說:「我信報道㗎咋,冇求證,真係唔知。」以後不返無綫?志偉說:「都唔係完全冇機會,2035年換晒啲人先。」至於做亞姐司儀,他表示要視乎時間。可會考慮做ViuTV選美節目《廣告女皇》主持?志偉笑說:「港姐都唔做,去做呢啲會俾人笑。」

同場的劉倩婷表示囡囡讀幼稚園試學班,日前還特意要求老公李丞責陪女返學:「畀佢感受吓,當日我塞咗兩條尿片畀佢,叫佢自己搞掂。」

採訪:曹家誠

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!