網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月28日 星期二

楊怡:楊怡嗌送樓 羅仲謙神回冧爆老婆兼唔使破費 __,楊怡,羅仲謙,

楊怡同周勵淇原來同一日生日,周勵淇仲摸住楊怡個肚,羅仲謙係咪做爸爸喇?藝人楊怡、郭晉安、周柏豪、周勵淇(前名:周麗淇,Niki)、鄧佩儀、蔚雨芯和無綫 ...


楊怡同周勵淇原來同一日生日,周勵淇仲摸住楊怡個肚,羅仲謙係咪做爸爸喇?


藝人楊怡、郭晉安、周柏豪、周勵淇(前名:周麗淇,Niki)、鄧佩儀、蔚雨芯和無綫高層杜之克等,到將軍澳出席TVB新劇《再創世紀》記者會,會上更為本月30日生日的阿怡與Niki送上玫瑰花生日蛋糕,慶祝38歲生日,原來二人巧合地同年同月同日生,而為劇集唱主題曲的柏豪更唱生日歌助興。

生B順其自然

阿怡接受訪問時提到「雙喜臨門」,她頓一頓說:「多謝!生日又出新劇。(計埋老公羅仲謙生日係咪三喜?)都係喎!(會唔會係四喜臨門?)你哋兜個圈問呢啲嘢!(會唔會送個B慶祝老公生日?)承你貴言啦,依家好Fit,順其自然」她表示生日願望是身體健康、心想事成,問到會如何慶祝?她說:「都係同屋企食飯。(見你哋慶祝生日好Sweet!)太過份啦,竟然畀人Po咗先,等我又快啲Po番啲相。」

「唔需要慶祝一剎那」

問可有送禮物給老公?阿怡笑說:「佢話唔使,慳錢,又話切蛋糕好肥。(咁期待老公送乜畀你?)講咁多都唔會送冇呀,我成日叫佢儲錢買層樓寫我名咁囉!佢都講得啱,佢話『唔使送啦,唔需要慶祝一剎那,我哋係細水長流!』(你哋唔係買咗樓?)邊個會嫌多㗎,都可以要嚟投資,我都想有驚喜!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!