網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月28日 星期二

黎燕珊母女檔拍廣告 鬥少NG最後贏嘅係 __,黎燕珊,

黎燕珊母女檔拍廣告鬥少NG最後贏嘅係星級靚媽黎燕珊(珊姐)為選美冠軍,星二代女兒劉詠詩(Wynce)亦擁有母親的優良基因,天生美人胚子,最近兩人獲美容 ...


  • 黎燕珊母女檔拍廣告 鬥少NG最後贏嘅係


  • 星級靚媽黎燕珊(珊姐)為選美冠軍,星二代女兒劉詠詩(Wynce)亦擁有母親的優良基因,天生美人胚子,最近兩人獲美容集團力邀拍攝網上視頻廣告,兩母女首次在廣告中合作,盡顯溫馨真情,被形容為「最有愛的星級母女檔」。

    Wynce:希望和媽咪擁有一個美麗回憶

    雖然一直都有製作人欲邀Wynce(詠詩)幕前演出,不過熱衷本身當空中服務員工作的她,未有興趣步母親後塵選美及加入娛樂圈,然而對於今次母女檔一起合作拍美容護膚廣告,她則爽快就答應。Wynce說: 「因為也想和媽咪有個美麗的回憶,將來睇番一定好有紀念價值,尤其是以前常聽好多人讚媽媽是選美冠軍,到現在都保持得好靚,其實在我心目中她不單是外表靚,內在都係冠軍媽咪,而且她亦常教我,做人內外兼備才是真正的美!」

    兩母女鬥冇NG珊姐竟輸比囡囡

    拍攝前,珊姐為了讓女兒拍攝更輕鬆,兩母女互相挑戰一Take過冇NG,但結果竟然是Wynce自然流露冇食螺絲,珊姐就因為緊張囡囡表現而忘形掛住望實女兒,忘記講對白而NG了一次。贏咗媽咪,Wynce笑著說: 「終於在媽咪面前威番一次,其實我覺得自己亦都有遺傳到演戲細胞的,只是過往沒有機會發揮,好多謝有這個機會讓我和媽咪一齊演戲。」

    珊姐與Wynce :年齡由我地話事

    珊姐亦大讚女兒Wynce表現淡定,也令她有點意外,當與女兒拍攝時,不禁回想20年前,女兒4歲時客串行Catwalk情景,原來時間過得好快,見到女兒健康開心就已滿足。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

    點擊圖片

    睇黎燕珊母女溫馨母女照題

    女兒Wynce雖然有上鏡面孔,但現職空姐的她無意入娛圈。

    年過半百的黎燕珊保養得宜,同囡囡齊拍廣告,似兩姊妹多於多母女。

    星二代Wynce,對住鏡頭竟然表現自然,講對白仲可以一take過,贏倒媽咪。



    鍾意就快D Share啦!