網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月28日 星期二

【旺角舊樓起步】灰姑娘黃婉佩兩嫁富商脫貧 同向佐翻撻再分手爆喊(足本版) __,向佐,黃婉佩,

Race黃婉佩是典型的灰姑娘,先後遇到兩個「王子」,現任老公同前夫都是新加坡富商。她唯一箝唔住的是向佐,但現回看又焉知非福呢!現在Race好幸福,但當 ...




Race黃婉佩是典型的灰姑娘,先後遇到兩個「王子」,現任老公同前夫都是新加坡富商。她唯一箝唔住的是向佐,但現回看又焉知非福呢!

現在Race好幸福,但當初和家姐來港撈唔掂,不但欠落家人幾十萬,仲兩年搬幾次屋,包括旺角同寶勒巷的舊樓。

直到04年,當時22歲的她,同新加坡富商陳靖諧秘密結婚,即刻脫貧殺上半山,對方給她首期買豪宅。但分隔兩地,感情好難維繫。

09年,Race因為讀日文而同向佐撻着,有指當時她尚未跟陳靖諧辦妥離婚手續,所以向太落閘。Race為過向太嗰關,即刻同陳靖諧攤牌。同時聽晒向太話,去進修兼入證券公司做白領。

Race一度成功冧掂向太,向家九龍塘過萬呎大宅,也留了一間特大套房給她。當時Race家姐Rosanne同姐夫,出入都以向家的七人車,以及價值百二萬的Audi Q7坐駕代步,全家都有向家照住。

但12年,步入三字頭的Race逼婚不成功,向佐寧願跳車分手,令她傷心到當眾爆喊,仲話感情同賭錢一樣,付出幾多,唔等於收成幾多。並又喺網上慨歎:「天在哭!」好傷呀!

事隔一年,二人秘密翻撻,這次Race努力討好向太,除減少叫向佐買名牌,更經常陪向太shopping,但向太堅稱Race只是兒子普通朋友,不久他們再次分手,Race亦返回新加坡生活。

之後她火速同現任老公David撻着,真正找到幸福!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!