網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月9日 星期日

許家傑:「送水輝」許家傑遇車禍 最心痛係… __,許家傑,

許家傑自爆遇車禍。「送水輝」許家傑到馬鞍山出席活動,獲哥哥一家前來撐場,他更抱起姪兒讓記者拍照,場面溫馨。他又自爆月初撞車:「咁大個仔都未試過交通意外 ...


許家傑自爆遇車禍。


「送水輝」許家傑到馬鞍山出席活動,獲哥哥一家前來撐場,他更抱起姪兒讓記者拍照,場面溫馨。他又自爆月初撞車:「咁大個仔都未試過交通意外,可能啱啱開學大家都心急,我前面架車突然急停,我煞車煞得切,後面兩架車都衝咗埋嚟撞尾,最尾架車仲坐住兩個小朋友,好彩大家都冇事,我架車都仲揸到,但都要攞錢出嚟整,好心痛。」他直言近日多了商演工作,正好彌補損失。

提到快將中秋節,他坦言雖然近日工作繁忙,但自己比較傳統,會盡量抽時間與家人飯敘做節。至於工作方面,他指除拍攝《愛‧回家之開心速遞》外,稍後會投入新劇《機場特警》拍攝,亦會主持綜藝節目,可謂忙過不休。他打趣說:「戒咗瞓覺就冇問題。(瞓得好少?)依家有6個鐘,嚟緊應該得2、3個鐘。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!