網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月9日 星期日

韋家雄:【未曝光婚照】大叔韋家雄險地證真愛 __,韋家雄,

山盟海誓,祝白頭到老!無綫藝人韋家雄下月再做老襯,53歲的他曾經失婚,今次被年輕近廿年的「銀行之花」鄧楚雅(Keynes)成功俘虜,拍拖不足一年,決定 ...


山盟海誓,祝白頭到老!


無綫藝人韋家雄下月再做老襯,53歲的他曾經失婚,今次被年輕近廿年的「銀行之花」鄧楚雅(Keynes)成功俘虜,拍拖不足一年,決定閃婚,已定於10月6日假酒店筵開25席喜酒,宴請圈內外親友。

重遊成長地

娶得嫩妻的家雄當然要影靚靚婚紗相留念,穿上婚紗的Keynes樣靚身材正,難怪大叔之年的家雄都心情興奮,笑得比新娘更要燦爛!他昨日接受電話訪問,表示今次帶老婆返自己兒時長大的華富邨取景,與愛人重回快樂成長地,一齊遊歷他的回憶,相當浪漫,其中一張相在瀑布前深情留影,原來有一段死過翻生的故事,甚為感動。他說:「嗰時我細個,同一班小朋友玩,去到呢個瀑布灣游水時,差啲浸死呀!呢個地方好難忘,所以我哋要喺度影相留念!」

冇咁快雙喜臨門

他稱當日帶埋Keynes領養的愛犬影相,視狗狗為家人般看待的他,被問婚後可會快快生B?他卻稱先過二人世界,暫未計劃生育。

與前妻育有一子韋庭鋒,家雄稱現年27歲的兒子與「未來媽媽」相處融洽,據知其子與女友亦感情穩定,眼見老竇完婚,自己都唔執輸,亦有結婚打算,問到家雄是否做完新郎再做新老爺雙喜臨門?他說:「佢哋(兒子和其女友)感情好好,係有計劃結婚,不過唔會咁快,應該明年或者後年!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!