網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月9日 星期日

陳展鵬孖女友蜜遊倫敦 互相餵食超sweet __,展鵬,陳展,陳展鵬,

陳展鵬與單文柔日前蜜遊倫敦行市集,有商有量非常恩愛。讀者提供圖片
陳展鵬與單文柔日前蜜遊倫敦行市集,有商有量非常恩愛。讀者提供圖片【爆相爆片】41歲的陳展鵬與28歲落選港姐單文柔拍拖,越來越被外界接受,兩人更不時情侶 ...


【爆相爆片】

41歲的陳展鵬與28歲落選港姐單文柔拍拖,越來越被外界接受,兩人更不時情侶檔上陣出席活動搵真銀。日前《蘋果》讀者Fion透過「爆相爆片」,分享早前目睹陳展鵬和單文柔在倫敦旅行拍拖的相片,指二人在倫敦的Borough Market閒逛,同行還有一名女子。

讀者Fion指陳展鵬與單文柔打扮襯到絕︰「佢哋望落都幾sweet,因為陳展鵬會喺food stalls前面餵女朋友食嘢,佢哋都買咗好多嘢食,全部都係買一份,然後share。佢哋一齊數錢,跟住就由男仔負責畀錢。」而身邊的女性友人亦非常識做,不時行遠一點,讓他們享受二人世界。

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!