掃呢頁CODE去手機

2018年9月10日 星期一

【谷奶變E Cup】百億富太李美慧帶埋貓狗影大肚相 老公曾文豪送B女大禮 __,曾文豪,

曾在《深宮計》飾演宮女的31歲李美慧(ViVi),今年六月閃嫁56歲百億富豪曾文豪,升為「百億富太」,令到不少人羨慕,且是雙囍臨門,可喜可賀。臨盆在即 ...




曾在《深宮計》飾演宮女的31歲李美慧(ViVi),今年六月閃嫁56歲百億富豪曾文豪,升為「百億富太」,令到不少人羨慕,且是雙囍臨門,可喜可賀。臨盆在即的ViVi這天除有老公及母親陪伴下,李美慧仲帶埋一對愛貓「LV」與愛犬「Dior」齊齊影產前相留念,堅持有孩子後依然不遺棄寵物,三個都是她的寶貝。李美慧的媽媽亦參予拍攝,見証女兒將為人母,李美慧覺得好有意思。雖然仍在媽咪李美慧腹中,但一齊影相,已經充滿三代同堂的歡樂氣氛。

肚大大的李美慧無乜水腫跡象,Keep住做美麗孕婦。愛女將出世,老公曾文豪已經預備好一份神秘大禮送給女兒。雖然當上百億少奶,但李美慧產後坐完月,唔理老公有冇乍型,就即刻趕住埋位開工,接拍大台開拍時裝劇。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!