網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月19日 星期五

苟芸慧:開枝散葉!苟芸慧誓做生仔機器:想生四個 __,苟芸慧,

苟姑娘Ready好未?生4個咁多喎!女神苟芸慧與陸漢洋今日在上水舉行婚禮,傍晚兩人會見記者,拍照時苟芸慧Sweet錫老公面龐兩次,現場記者起哄要兩人嘴 ...


苟姑娘Ready好未?生4個咁多喎!


女神苟芸慧與陸漢洋今日在上水舉行婚禮,傍晚兩人會見記者,拍照時苟芸慧Sweet錫老公面龐兩次,現場記者起哄要兩人嘴對嘴,起初陸漢洋只肯錫手背,其後兩人借位扮錫,大家當然不收貨,最後兩人都有咀嘴滿足大家要求,而苟芸慧全日挑選了Tiffany & Co.珠寶共值約一千三百多萬港元,閃爆全場。

結婚遊勻半個世界

兩人一同受訪,陸漢洋表示晚宴宴請200人,以自助餐形式,在露天草地舉行,苟芸慧說:「露天係我idea,我鍾意大自然,想童話一啲,香港都好難搵戶外地方。(慣做陸太未?)ok,今朝都有人咁叫。」講到先後在三地舉行婚禮,是否用了很多錢,陸漢洋說:「錢就唔知,去咗有意思嘅地方,再做到唔同嘅野,好開心,希望多啲記憶,去咗美洲、歐洲、亞洲,行咗半個世界,第時十周年再行多一次。」而他仍未有透露註冊的地方,希望留一點秘密。

陸漢洋:愛佢一生一世

他又直言為搞今日的婚禮已失眠多天:「好驚落雨,好在天公造美,冇落雨又唔係勁曬,覺得個天對我好好。(全速進行造人大計?)唔係全速,我不嬲係耐力賽,佢又有劇拍,工作排到農曆新年,我哋希望兩、三年後先造人,第時生咗小朋友,要畀時間陪佢,唔只係畀工人湊。」問到想生幾多個?苟芸慧說:「想生四個!都係順其自然」講到苟芸慧的「處女黨」、「六壯士」,將要變成一個大組,陸漢洋搞笑改新名做「苟星伴月」。

講到「愛的宣言」,陸漢洋表示「一講就會嚟料」(意指想喊):「多謝佢對我咁好,我係個幾難頂嘅人,佢都包容我,我會盡量畀幸福快樂佢!(應承佢父母好好照顧苟芸慧?)其實佢爹哋唔捨得交個女畀我,我都應承咗好好照顧佢哋個女,一定唔會令佢哋失望,我都承諾太太最少愛佢一生一世!」

此外,從場內賓客分享的相片可見,苟芸慧與陸漢洋在台上不時咀嘴,相當甜蜜!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!