網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月17日 星期三

歐陽巧瑩:被爆個仔幾歲!歐陽巧瑩得啖笑 男友冇反應 __,歐陽巧瑩,

歐陽巧瑩不時喺IG晒弗爆水着相,一啲都唔似生過啵!藝人歐陽巧瑩與林師傑將於下月22日結婚,今有讀者爆料指兩人早已做父母,小朋友已經幾歲大。對於這個傳聞 ...


歐陽巧瑩不時喺IG晒弗爆水着相,一啲都唔似生過啵!


藝人歐陽巧瑩與林師傑將於下月22日結婚,今有讀者爆料指兩人早已做父母,小朋友已經幾歲大。對於這個傳聞,歐陽巧瑩回覆東網:「咁搞笑,我哋兩個都唔知喎!我哋一齊幾年咋喎,咁恐怖,鬼故嚟㗎?不過,都好吖,唔使生仔咁辛苦咁痛,就有個小朋友,幻想吓都好。」她還笑言自己與林師傑經常都有出活動,沒有突然消失,懷孕怎會不讓人發現?

問到對於今次傳聞會否覺得是惡作劇?她謂:「都幾好,幾得意吖!我哋都有諗過生小朋友嘅問題,因為身邊都有啲親戚有小朋友,但大家叫我哋唔好咁快生,過一、兩年二人世界先。因為有小朋友嘅話,啲心思就會去晒個小朋友度。」

而她亦正跟林師傑外出食飯,對於有小朋友的傳聞,她也有告訴身邊的未婚夫。問到林師傑有甚麼反應?她笑言:「冇反應,因為都唔係真。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!