網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月17日 星期三

BOYZ:軒仔除罩上台 關智斌:呢個人好緊要 __,張敬軒,軒仔,關智斌,

佢哋話冇軒仔冇呢個騷呀!由關智斌(Kenny)和張致恒(Steven)15年前組成的BOYZ再度「合體」,在九展StarHall舉行「BoyzTheU ...


佢哋話冇軒仔冇呢個騷呀!


由關智斌(Kenny)和張致恒(Steven)15年前組成的BOYZ再度「合體」,在九展Star Hall舉行「Boyz The Unboxing Live」演唱會。BOYZ在台上多謝各人的幫忙,而每次Kenny說到多謝時,台下歌迷都未停過大叫「張敬軒」,原來軒仔在這次BOYZ演唱會是「幕後重要功臣」,由開騷一刻早已低調地坐在控制台上指揮。先是Steven說:「我好認真想多謝一個人,呢個人喺出道已經識佢,係呢段時間佢教識我哋好多,尤其是如果冇佢都唔會有呢個騷!」全場歌迷已經起哄,Kenny亦開腔說:「呢個人好緊要,佢喺呢個騷幫到我哋好多,今晚佢坐喺Panel位到,做一個特別嘉賓,做一個特別顧問,多謝你張敬軒,演唱會顧問。」

在控制台上的軒仔終除下黑口罩,在全場呼叫聲中,軒仔更做出飛吻手勢,之後被邀上台,軒仔和Kenny和Steven先後「抱抱」,軒仔謂:「我今晚冇預上台,所以着到似街坊咁。我係好少會喺果個位(控制台)度出現同參與,我啱啱都喊到咩咁,好多回憶同埋好開心咁多朋友嚟支持你兩個。我哋係同年新人,咁好多大家睇睇埋埋嘅新聞都知,唔講喇!好開心可以見到呢兩位同我一齊長大嘅人,可以再次將佢哋放低好耐嘅夢想,因早幾年佢哋都離開咗歌手嘅位置,去其他方向發展,但相信佢哋過去嘅辛苦同經歷,都因為有大家而一筆勾銷。」Kenny再次多謝軒仔,稱多謝當年送了一首好好聽的歌《預言書》給他,之後三人首次在台上一齊出唱這首歌。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!