掃呢頁CODE去手機

2018年10月16日 星期二

陳展鵬:【友情價開婚後P】陳展鵬拖單文柔放閃 __,陳展鵬,單文柔,

再一次恭喜晒!藝人陳展鵬及太太單文柔新婚不久,今晚在中環補搞新婚派對,招呼圈中朋友玩一晚。穿西裝的展鵬與穿紅色低胸裝的Phoebe拖手到埗,現場下着毛 ...


再一次恭喜晒!


藝人陳展鵬及太太單文柔新婚不久,今晚在中環補搞新婚派對,招呼圈中朋友玩一晚。穿西裝的展鵬與穿紅色低胸裝的Phoebe拖手到埗,現場下着毛毛雨,兩人逼在簷篷下受訪。

問Phoebe是否習慣被叫陳太?她說:「都係一、兩日,唔係好慣,都OK開心。(喺屋企叫慣老公老婆未?)都係叫英文名多啲。(婚後有咩改變?)暫時未覺得,但人哋叫我陳太,我就諗起自己有另一個身份,要學做人妻。(點做?)要再努力啲照顧佢。」陳展鵬說:「都係名啫!做番自己,舒服就OK,朋友尊重先叫佢陳太。(你試過陳太嘅手勢未?)佢OK呀!之前喺《美女廚房》都試過,菜式多到數唔晒,不過就煲湯多啲。」

問到今晚請了哪些朋友同事?展鵬表示已發了訊息給朋友,再叫大家廣傳開去,又讚自己今晚搞party的決定是明智:「我以前好多時都答唔到去唔去到飲,所以搞party就causal好多,台前幕後可以嚟一陣就走,唔使畀人情坐足全晚。而且之前搞婚宴,雙方家長都想低調。(不醉無歸?)我唔叻飲,但可以試吓,好耐冇醉過,不過聽日Phoebe要開工,都係點到即止。」問到為甚麼揀選胡杏兒老公Phil開的餐廳搞party?展鵬表示一向有跟Phil飲嘢,選擇在此開P會更方便及有友情價。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!