掃呢頁CODE去手機

2018年10月16日 星期二

陳展鵬:陳展鵬單文柔新婚Party 竟然有個失策位? __,陳展鵬,單文柔,

個新婚Party好熱鬧呀!藝人陳展鵬及太太單文柔(Phoebe)本月13日結婚,昨晚於胡杏兒老公Philip在中環開設的餐廳大搞新婚Party,胡杏兒 ...


個新婚Party好熱鬧呀!


藝人陳展鵬及太太單文柔(Phoebe)本月13日結婚,昨晚於胡杏兒老公Philip在中環開設的餐廳大搞新婚Party,胡杏兒夫婦、馮盈盈、麥明詩、何雁詩、鄭俊弘、單立文等近百圈中、圈外朋友到場,相當熱鬧!單文柔今日接受東網訪問,笑言玩得很盡興,但有「失策位」:「尋晚大家都好開心,唯一失策係冇安排攝影師影相,好多相都係啲朋友用手機影咗畀番我哋。」

讚胡杏兒夫婦Nice

談到在Philip餐廳搞派對,單文柔大讚他與太太胡杏兒都非常Nice:「佢哋好好,落咗嚟留到最後先走,個布置仲係杏兒幫我哋整,真係好靚,最特別係安排咗一隻放咗酒嘅海盜船,點上有火花嘅蠟燭,好有氣氛。搞Party最好嘅地方係冇限大家幾時嚟、幾時走,有朋友今日清晨五點飛北京,都特登嚟見一見我哋,真係好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!