網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月15日 星期一

【結婚啦】「Terry」李偉健結束15年愛情長跑 《愛.回家》演員拉隊去飲 __,愛.回家,李偉健,

《愛.回家之開心速遞》中嘅Terry(李偉健),今日結婚
在大台處境劇《愛.回家》扮演「程志美Terry」嘅李偉健,現年39歲嘅佢今日成家立室,跟太太阿寶結束15年愛情長跑,晚上在銅鑼灣擺喜酒大宴親朋,晚上近 ...


在大台處境劇《愛.回家》扮演「程志美Terry」嘅李偉健,現年39歲嘅佢今日成家立室,跟太太阿寶結束15年愛情長跑,晚上在銅鑼灣擺喜酒大宴親朋,晚上近9點,一對新人預備入場儀式,新郎哥李偉健都手機不離身,百忙中接聽傳媒電話道喜,李偉健興奮表示:「o依家要出場行禮,好開心!」即匆匆掛線。



有份做兄弟嘅李霖恩話李偉健好長情,同太太相識15年,但對方好怕羞,知有傳媒都匿埋唔做訪問,所以兄弟頂。問到婚禮有乜感人或趣事?佢話:「又冇乜,不過Terry本身份人都好搞笑,所以深情到好似做戲咁,對朋友又好。」問到送乜禮物?佢表示都係人情啦。



吳雲甫因為忙於工作,嚟到畀低人情就走了,吳雲甫表示:「我識佢咁耐都係呢個女朋友,佢好驚女朋友㗎,今日佢算威,我嚟到得佢一個喺台上面,問佢老婆呢?佢話喺新娘房,我話嚟打個招呼擺低禮就走,佢話捉埋老婆出嚟影相,應該係我識佢咁多年唯一一次,佢直接指令老婆。」



婚宴由合作拍攝《愛》劇嘅李霖恩、周嘉洛、阮政峰擔任兄弟,「大小姐」林淑敏、「送水輝」許家傑及阮政峰做幫手做司儀搞氣氛,胡渭康和鄭世豪則上台唱歌贈慶,有份去飲嘅邵佩詩在社交網貼咗李偉健兩公婆嘅甜蜜錫錫相,喜氣洋洋。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



《愛.回家之開心速遞》中嘅Terry(李偉健),今日結婚 李偉健今日同阿寶結束15年愛情長跑 李偉健今日同阿寶結束15年愛情長跑
吳雲甫都有去飲(ig圖片)

吳雲甫都有去飲(ig圖片)
邵珮詩上載咗張李偉健同太太咀嘴嘅相,仲話so sweet(ig圖片)

邵珮詩上載咗張李偉健同太太咀嘴嘅相,仲話so sweet(ig圖片)
周嘉洛(ig圖片)

周嘉洛(ig圖片)
李偉健同一班「兄弟」擺post影相

李偉健同一班「兄弟」擺post影相
大小姐林淑敏都有去飲(ig圖片)

大小姐林淑敏都有去飲(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!