掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

【38歲生日】舊愛撻着湯洛雯 胡定欣祝福姚子羚:繼續靚爆ss...男仔追爆ssss __,湯洛雯,胡定欣,姚子羚,

噚日係姚子羚嘅38歲生日,一班姊妹為佢慶祝。(ig圖片)
姚子羚(Elaine)同鄭子邦(的士邦)拍拖3年幾,今年3月突然宣佈分手,大家都覺得好意外。日前的士邦仲被《蘋果》讀者踢爆與湯洛雯夜蒲時態度親暱,下半 ...


姚子羚(Elaine)同鄭子邦(的士邦)拍拖3年幾,今年3月突然宣佈分手,大家都覺得好意外。日前的士邦仲被《蘋果》讀者踢爆與湯洛雯夜蒲時態度親暱,下半身緊貼,但同場嘅莊思敏就代為否認二人拍拖,稱只係「普通碰撞」。(相關新聞: https://bit.ly/2PKITFj )



子羚懶理舊愛緋聞,噚日38歲生日,就同「胡說八道會」一班老友胡杏兒、胡定欣、胡蓓蔚、李施嬅、黃智雯一齊慶祝,見佢笑晒口,冇男友一樣咁Happy!



定欣喺ig貼上大合照,潮玩汪阿tag寫晒大家嘅名,但可能技巧未夠,寫唔到全名,只係簡單寫暱稱。定欣留言:「祝您20歲生日快樂,繼續靚爆ss..身材索爆ss..工作賺爆ss..男仔追爆ssss...」。而杏兒亦祝福:「Happy birthday to you Elaine, the kindest girl I know, hope all your birthday wishes come true.」。



同朋友慶祝完,返到屋企又收到蛋糕,子羚上載同狗狗合照,並留言:「謝謝大家的生日祝福!今年是十九對~的生日,又大個女#bestwishes #birthday #十九對生日 #thankyou」。





Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊

http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票





精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



定欣都潮玩「汪阿tag」,但啲字就簡單咗啲。 (ig圖片) 定欣都潮玩「汪阿tag」,但啲字就簡單咗啲。 (ig圖片)
 子羚向來有愛心,返到屋企仲有狗狗同佢一齊慶祝。(ig圖片)

子羚向來有愛心,返到屋企仲有狗狗同佢一齊慶祝。(ig圖片)
子羚回復單身,定欣都祝佢「男仔追爆ssss 」。(ig圖片)

子羚回復單身,定欣都祝佢「男仔追爆ssss 」。(ig圖片)
(ig圖片)

(ig圖片)
湯洛雯同的士邦被爆喺夜店態度親暱,十足孖公仔般。(資料圖片)

湯洛雯同的士邦被爆喺夜店態度親暱,十足孖公仔般。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!