掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

【狗仔出更】 40分鐘奔走兩銀行4次 余安安焦急叉腰不耐 __,余安安,

余安安一身運動look喺跑馬地出現,去銀行搞理財。(採訪、攝影:徐錦池、畢紹基)
上月度過59歲生日嘅余安安,雖然下年就登「陸」,但佢仍然活躍拍戲,仲簽埋契仔凌文龍,做對方經理人,生活都幾忙碌,見佢生日,喺戲中做過佢個女嘅文詠珊(J ...


上月度過59歲生日嘅余安安,雖然下年就登「陸」,但佢仍然活躍拍戲,仲簽埋契仔凌文龍,做對方經理人,生活都幾忙碌,見佢生日,喺戲中做過佢個女嘅文詠珊(Janice Man),加埋古天樂,及佢兩個親生女都同佢慶祝生日。



安安生活忙,平時就善用時間搞個人事務,日前某日下晝約4點,見佢獨自揸車去跑馬地,一身cap帽運動裝嘅佢先將座駕泊好後,去咗一間銀行,不過逗留唔夠幾分鐘,佢就離開,好趕急去咗對面馬路另一間有優越理財服務嘅銀行,見到職員都好落力為佢解決問題,但安安就顯得有點焦急,仲叉腰擺出唔太耐煩樣子,銀行職員就指示佢去返之前間銀行到。安安就跟隨對方指示,入到原本先第一間銀行一陣,又行返去對面,即係嗰間優越理財銀行,來來回回,每間銀行都巡咗兩次,搞咗成40分鐘,佢先搞妥財務,不過見佢面容就木無表情,才慢慢行返去攞車走人。



Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊 http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



余安安一身運動look喺跑馬地出現,去銀行搞理財。(採訪、攝影:徐錦池、畢紹基) 落車先去呢間銀行。 落車先去呢間銀行。
之後去咗對面呢間有優越理財服務銀行再問。

之後去咗對面呢間有優越理財服務銀行再問。
搞咗一輪,每間銀行去左兩次先搞掂,才可以安心去攞車走人。

搞咗一輪,每間銀行去左兩次先搞掂,才可以安心去攞車走人。

鍾意就快D Share啦!