掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

【參賽者3秒被叮】吳亦凡以貌取人 大陸網民都鬧:無實力憑咩侮辱人 __,吳亦凡,大陸,中國,

內地選秀節目《下一站傳奇》熱播,除咗因為有當紅炸子雞陳偉霆、吳亦凡、鄧紫棋等人擔任導師外,亦因為節目不時爆出話題令網民瘋狂熱議。最近討論度高嘅,莫過於 ...




內地選秀節目《下一站傳奇》熱播,除咗因為有當紅炸子雞陳偉霆、吳亦凡、鄧紫棋等人擔任導師外,亦因為節目不時爆出話題令網民瘋狂熱議。最近討論度高嘅,莫過於參賽者開口僅僅3秒,吳亦凡就撳制叮走人,原因係以貌取人。

雖然參賽者楊晗衣著打扮係特別咗啲,但吳亦凡都唔使笑人「係咪表演相聲」吓嘛?「你要表演什麼?(我唱歌,當然唱歌了老師。)因為我以為你真的要講個相聲什麼的。(我不是講相聲,我是來認認真真來享受,我來唱歌了老師。)」

楊晗開口埋口都尊稱吳亦凡為老師,但對方未認真聽佢唱,已經叮走佢,更明言對方「外形太逗了」。雖然大會之後俾多次機會楊晗表演,佢又真係唱得唔差,但淘汰已成定局,難怪陳偉霆都問吳亦凡:「後悔了吧你們?」

至於吳亦凡以貌取人就被網民洗版式批評,話佢「本身都無咩實力,憑咩去唔尊重參賽者、侮辱人?成個節目水平被拉低晒!」當然都有啲粉絲衝出嚟護主,話只係做節目效果啦,但只係為效果就侮辱人惹人反感,咁就真係得不償失蠢蠢豬喇。

鍾意就快D Share啦!