掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

【劉青雲寵足二十年】超市入貨靠自己 51歲靚太郭藹明素顏零瑕疵 __,郭藹明,劉青雲,

今時今日,有邊個Artist唔洗化妝出街都冇冇怕架?咪就係靚太郭藹明囉!「每次當我揸住隻太空船,飛去宇宙唔知邊度嘅時候,你總係有辦法另我安全咁返黎地球 ...




今時今日,有邊個Artist 唔洗化妝出街都冇冇怕架?咪就係靚太郭藹明囉!

「每次當我揸住隻太空船,飛去宇宙唔知邊度嘅時候,你總係有辦法另我安全咁返黎地球,多謝!」劉青雲說。

俾劉青雲寵足30 年,郭藹明做慣少奶奶,養尊處優,自然keep 得好唔講真係唔覺喎!原來郭藹明今年五十有一架喇! 真係點睇都唔似架!

呢日《壹仔》咁啱撞到靚太出動去超市入貨。見佢清一色全部都係蔬菜、生果,夠晒健康呀。 唔好以為師奶仔新唔識用新科技喎!郭藹明不知幾醒,走去自助收銀機度俾錢,最後仲識得用埋Apple pay 添。之後郭藹明將啲戰利品一手一腳入落環保袋,全程靠自己!俾完錢,郭藹明即刻咬返個包醫下肚先。近鏡之下,郭藹明零化妝,皮膚依然白白滑滑,零皺紋。加埋30 年都冇變過嘅身型,真係恨死唔少港女架!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!