網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月15日 星期四

【母愛真偉大】囝囝滿月 林芊妤貼哺乳相引網民罵戰 __,林芊妤,

Coffee嘅囝囝今日剛滿月,Coffee貼餵哺母乳相,好有母愛。(ig圖片)
滿月喇!林芊妤(Coffee)上月16日一索得男,生咗7磅重「咖啡仔」,日前Coffee透露囝囝已經改咗中文名翟德彥。今日係彥彥滿月大日子,坐完月嘅C ...


滿月喇!林芊妤(Coffee)上月16日一索得男,生咗7磅重「咖啡仔」,日前Coffee透露囝囝已經改咗中文名翟德彥。今日係彥彥滿月大日子,坐完月嘅Coffee為隆重其事,就喺Ig貼咗一張溫馨滿滿嘅餵母乳相。



呢張充滿愛嘅溫馨照,上載咗短短兩個鐘,已經吸引3萬幾個網民讚好,好多網民都留言,大讚Coffee偉大,唔少媽咪仲話希望多啲人支持餵哺母乳,其他留言就包括「哺乳媽媽最美」、「滿滿的母愛」、「好羨慕啊 個胸型重咁靚」.......



當然,呢啲嘢永遠都有正反方,亦有網民接受唔到Coffee將餵母乳嘅相公開,留言質疑佢點解要咁做,好似話「餵咪餵點解要咁影俾人睇,都做咗人阿媽都仲係咁」,又話要unfollow佢。不過,大部份網民都好支持Coffee,仲因為力挺Coffee而與反對嘅網民爆罵戰,Coffee亦有回應網民:「其實只係一張好正常嘅相,相信我以前嘅泳衣相都性感過呢張啩?哈哈,我覺得今日係我第一個BB滿月嘅日子,想好好地喺自己平台post呢張相嚟紀念今日,因為其實係好幸福嘅事。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Coffee表示好想紀念今日,不覺相片特別性感。 (ig圖片) Coffee表示好想紀念今日,不覺相片特別性感。 (ig圖片)
好有愛呀!(ig圖片)

好有愛呀!(ig圖片)
 (ig圖片)

(ig圖片)
 有網民質疑Coffee動機。(ig圖片)

有網民質疑Coffee動機。(ig圖片)
 但亦有有讚「哺乳媽媽最美」(ig圖片)

但亦有有讚「哺乳媽媽最美」(ig圖片)
生咗唔夠一個月,Coffee已經成功修身。 (ig圖片)

生咗唔夠一個月,Coffee已經成功修身。 (ig圖片)

鍾意就快D Share啦!