網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月16日 星期五

楊張新悅:【女人之苦】楊張新悅專人催乳急救子宮 __,張新悅,

楊張新悅上下失手。42歲藝人楊張新悅,今年7月誕下女兒Lola,成為四女之母。其實女人每次生育都非常傷身,對骨骼及子宮損耗相當大,已生了四胎的新悅面臨 ...


楊張新悅上下失手。


42歲藝人楊張新悅,今年7月誕下女兒Lola,成為四女之母。其實女人每次生育都非常傷身,對骨骼及子宮損耗相當大,已生了四胎的新悅面臨哺乳問題,又有腰背痛,加上要防患子宮下垂,尋找解決方法刻不容緩!

着長褸遮得就遮

日前她被拍得現身銅鑼灣,與女助手步入一幢商業大廈,雖然當日天氣不算冷,但她仍穿上長褸遮掩身形。她去了催乳中心睇症,逗留約大半小時後離開,沿路與女助手雞啄唔斷,之後再到九龍區買保健用品,見她對多個種類的補充品都頗有興趣,售貨員亦逐一介紹。之後又去附近睇脊醫,相當注重個人健康。

新悅事後接受東網訪問,表示生了四胎後更注意健康,又坦言奶水不足,但覺得餵母乳對BB有益,所以一直堅持:「以前我用盡方法食咗咩通乳嘅湯,都只係派吓『點心』,頭三胎用盡方法都奶水唔夠,搞到個胸又痛又餵唔到,所以今次要搵催乳師幫手通乳腺。Lola出世嗰陣唔係好大隻,5磅幾,佢依家好食得,我一日要餵足6、7餐,都想BB快高長大。」

暫時封肚唔追仔

「周身唔妥」的新悅又表示除了催乳療程,亦有睇脊醫,主要是護理腰部及做子宮修復,她聽聞女士多次生育後有機會子宮下垂,生了四胎的她都急急醫好副偈:「好多女士都忽略子宮修復,女人生得多子宮有機會下垂,尤其我生咁多,最重要係將內臟移番正確位置,定番形,再把握個黃金期做紮肚,撫平肚皮同收窄個盆骨!生完BB真係好多嘢搞,最好就一條龍咁催乳、陪月、睇脊醫、做子宮修復,依家紮埋肚,好咗好多,差唔多回復未生之前嘅狀態。」問到是否心急追仔?她即耍手擰頭說:「唔會住其實每次都係順其自然,依家Lola好得意好可愛,努力做媽媽,同埋養好身子先。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!