掃呢頁CODE去手機

2018年12月26日 星期三

郭偉亮:【3年冇見】郭偉亮加州突襲媽咪勁洋蔥 __,Eric Kwok,郭偉亮,

好有愛!藝人郭偉亮(EricKwok)同住喺美國加州嘅媽咪有成3年冇見,今個聖誕節,Eric同老婆葉佩雯(Grace)決定畀媽咪一個驚喜,秘密飛往加州 ...


好有愛!


藝人郭偉亮(Eric Kwok)同住喺美國加州嘅媽咪有成3年冇見,今個聖誕節,Eric同老婆葉佩雯(Grace)決定畀媽咪一個驚喜,秘密飛往加州再臨時現身,真係齋聽都覺得興奮!Eric喺IG上載身處當地傾電話嘅片,片中一開首,Eric扮晒喺香港打電話過加州搵媽咪,而蒙在鼓裏嘅伯母全不知情,仲好開心咁祝仔仔聖誕快樂。

收線之後,Eric同Grace就急急步往一間餐廳,原來佢哋已一早去到媽咪食飯嘅目的地,雖然出面天氣好凍,不過成件事都好值得!Eric搵到媽咪位置後,就靜靜雞企佢後面,仲侍應上身問佢食乜。而伯母聽到有人出聲就自然擰轉面望吓,點知一擰,成個大大嘅郭偉亮就戙喺面前!伯母即時嚇到擘大口得個窿,仲驚到拍晒心口,表情盡是又驚又喜!兩母子闊別3年重逢好感人,雖然大家冇喊,不過睇表情就知相當開心!唔少網民睇完片後都話好感動,仲話呢份係最好嘅聖誕禮物添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!