掃呢頁CODE去手機

2018年12月26日 星期三

【依然堅挺】43歲人妻林熙蕾晒泳照 索爆身材20年不變 __,林熙蕾,

台灣性感女神林熙蕾身材依然弗爆(網上圖片)
43歲台灣女神林熙蕾樣靚身材正,生咗兩個女都係咁弗,今日佢喺社交網晒同囡囡嘅嬉水相,雖然只係着咗一件頭泳衣,但林熙蕾嘅身材卻弗到漏,胸部堅挺,皮膚依然 ...


43歲台灣女神林熙蕾樣靚身材正,生咗兩個女都係咁弗,今日佢喺社交網晒同囡囡嘅嬉水相,雖然只係着咗一件頭泳衣,但林熙蕾嘅身材卻弗到漏,胸部堅挺,皮膚依然白滑,堅索!



網民都留言大讚:「上一次看你的泳裝還是在《賭俠大戰拉斯維加斯》」、「性感身材再現」、「我的天,太美了,身材讚爆!」當年林熙蕾曾拍電影《賭俠大戰拉斯維加斯》、《烈火戰車2極速傳說》,成功憑性感形象上位,令人至今難忘;林熙蕾於7年前嫁給美籍華人企業家楊晨,婚後育有兩名女兒,逐漸淡出娛樂圈。



今年10月林熙蕾接受台灣傳媒訪問,談到有冇後悔為家庭淡出娛樂圈?林熙蕾坦言:「如果我當初是決定工作,不看顧小孩,那我肯定、一定會後悔!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



同兩個女兒嬉水(網上圖片) 同兩個女兒嬉水(網上圖片)
兩母女都咁靚(網上圖片)

兩母女都咁靚(網上圖片)
身材20年如一日(網上圖片)

身材20年如一日(網上圖片)
騷美腿(網上圖片)

騷美腿(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!