掃呢頁CODE去手機

2018年12月26日 星期三

【為母還債11年】母女相依為命 裕美為阿媽放棄跟仔移民他國 __,裕美,

裕美同意大利男友分手消息傳出無耐,隨即就被影到同林作出雙入對,唔通林作係第三者介入,所以先同老外男拜拜?No!No!No!原因只有一個,孝順女,唔捨得 ...




裕美同意大利男友分手消息傳出無耐,隨即就被影到同林作出雙入對,唔通林作係第三者介入,所以先同老外男拜拜?No!No!No!原因只有一個,孝順女,唔捨得丟低多年來相依為命嘅媽媽呀。

據知裕美同意籍男分手,並唔係因為林作或者其他第三者,原因只係好簡單,意籍男要返意大利,更要求裕美跟佢返去過人世,不過裕美同媽媽相依為命慣咗,唔想丟低阿媽一個喺香港生活,想繼續照顧阿媽,所以拒絕並達成和平分手。

裕美咁唔捨得阿媽,其實可以理解,畢竟細個喺日本跟爸爸生活時,兩母女經常過住被打罵嘅生活,直到小六跟住阿媽離開生父返回香港,喺外婆屋企同舅父等親戚一齊逼住生活咗幾年,先成功上到公屋。由於中日混血關係,男同學仔會對裕美產生好奇,但女同學仔就會排斥,甚至成日欺凌佢。阿媽知道個女單親家庭已經唔快樂,喺學校又被同學杯葛,所以盡量想俾個女生活好啲,不惜碌爆卡欠落一身卡數。

大家都知裕美14歲已經出道,一搵到錢就幫手還債,直到25歲左右先找清啲數,佢無怪阿媽,因為明白阿媽都係為佢好先碌爆晒卡。不過大家成年人,好多說話又尷尬唔敢講,搞到兩母女都有過一段關係麻麻嘅時期。近年母女關係好番,裕美唔使開工、拍拖就會陪實阿媽四圍逛。聽聞二人稍後仲會去旅行,而且係兩母女30年以嚟首次「二人世界」出埠。

孝順呢家嘢,唔怕遲,但最好早啲,子欲養而親不在就為時已晚喇!

鍾意就快D Share啦!