掃呢頁CODE去手機

2018年12月29日 星期六

彭美詩:為港爭光!彭美詩擊敗多國佳麗選美奪冠 __,選美,

係叻!模特兒彭美詩(MercedesPair)早前參與全球貴族美后賽事,與各國佳麗爭妍鬥麗,最終贏得冠軍為港爭光,是首位港人贏得國際性選美賽事。她到觀 ...


係叻!


模特兒彭美詩(Mercedes Pair)早前參與全球貴族美后賽事,與各國佳麗爭妍鬥麗,最終贏得冠軍為港爭光,是首位港人贏得國際性選美賽事。她到觀塘接受許嘉浩(Karl)及賴彥妤的網台訪問,Mercedes直言勝出比賽感到非常榮幸,之後會有更多到海外工作的機會,甚至到美國拍戲:「唔排除呢幾年會飛多咗,但始終香港係我嘅根,唔會搬走或移民。(成日飛怕唔怕拍唔到拖?)依家冇拍拖,應該都冇時間,暫時工作先。」

而節目是本年的娛樂新聞回顧,Karl表示今年娛樂圈有很多喜事,包括多位藝人結婚及生BB,最令他驚喜是黃翠如及蕭正楠突然宣布結婚:「記得翠如喺有線嗰陣,我哋合作過,今年仲有幾位藝人,好似江若琳、阿嬌(鍾欣潼)都係我呢輩嘅人,同佢哋一齊成長,見到佢哋結婚份外開心。」至於賴彥妤表示細個已有唱阿嬌的歌,亦在兒童節目中見過蕭正楠,一直有支持他們,很高興他們今年成家。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!