掃呢頁CODE去手機

2018年12月29日 星期六

林嶺東:林嶺東暴斃!張兆輝遺憾食唔到最後一餐飯 __,張兆輝,林嶺東,

張兆輝視林嶺東為師兄,彼此感情深厚。對於導演林嶺東在家中暴斃,好友張兆輝表示收到消息後感到愕然,更因此語塞和哭了出來,他說:「真係接受唔到,太突然,我 ...


張兆輝視林嶺東為師兄,彼此感情深厚。


對於導演林嶺東在家中暴斃,好友張兆輝表示收到消息後感到愕然,更因此語塞和哭了出來,他說:「真係接受唔到,太突然,我真係接受唔到,佢可以話係我訓練班師兄!」他表示合作電影《沖天火》後,本來希望再有機會合作,可是因為彼此檔期不合,所以未能成事。

張兆輝又說:「本來今年3月同林嶺東約食飯,但大家又就唔到期,遺憾最後食唔到呢餐飯,佢真係一個好好嘅人,平時又咁健康,真係好唔捨得!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!