掃呢頁CODE去手機

2018年12月29日 星期六

郭富城:城城冧拖大肚方媛入場 馬迷認錯人嗌Leon __,Leon,城城,方媛,郭富城,黎明,

依家啲馬迷都幾cute喎…天王郭富城(城城)早前承認即將再做爸爸,不過嫩妻方媛就一直神隱,就算喺社交網甫相都刻意遮肚,難得今日城城隻新愛駒「舞士精神」 ...


依家啲馬迷都幾cute喎…


天王郭富城(城城)早前承認即將再做爸爸,不過嫩妻方媛就一直神隱,就算喺社交網甫相都刻意遮肚,難得今日城城隻新愛駒「舞士精神」出戰,方媛終於孖住老公現身馬場,仲全程拖到實唔放手。見到腹大便便嘅方媛着上1.5吋有踭鞋相當貪靚,雖然佢用大褸包到冚,但仍難掩肚凸凸,估計起碼懷有3個幾月身孕。

不過現場有位馬迷大叫城城做「Leon」,又問可唔可以影張相,而城城就好有禮貌咁答佢:「我係Aaron。」除太太外,城城今日亦帶埋囡囡入場,但佢只係拖住方媛入場,囡囡則由傭人抱住。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!