網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月12日 星期三

余德丞:余德丞冧長髮蔡思貝:短髮Look拒合作! __,余德丞,蔡思貝,

長髮?短髮?藝人余德丞(Dickson)現身馬場活動,提到他與緋聞女友蔡思貝有份角逐無綫頒獎典禮的最受歡迎電視拍檔,蔡思貝揚言恨與他齊攞獎,他坦言:「 ...


長髮?短髮?


藝人余德丞(Dickson)現身馬場活動,提到他與緋聞女友蔡思貝有份角逐無綫頒獎典禮的最受歡迎電視拍檔,蔡思貝揚言恨與他齊攞獎,他坦言:「我都想,咁難得係我第一個旅遊節目獲得提名,而且又有個好拍擋,如果攞埋獎就好圓滿。不過睇番啲對手都好勁,其實有提名已經好開心。」問到會否再與蔡思貝合作新一輯旅遊節目?Dickson表示下年會再合作,但有條件:「要等佢留番長頭髮先,佢長頭髮靚好多。(唔留長髮唔同佢去?)係,我話嘅。(你鍾意女仔長頭髮?)我鍾意sporty嘅女仔,但佢嘅頭髮真係太短。我成日都同佢講,叫佢留長髮,講到佢都嫌我煩。(覺得佢短髮唔好睇?)唔係,只係長髮好睇啲。」

另外,Dickson現場跟良駒接觸,他稱有少少驚,但之前在兒童節目時曾學過策騎:「最驚係轉彎嘅時候,可能隻良駒知道我冇乜信心,之後玩遊戲輸咗,要罰清潔馬房。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!