網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月19日 星期三

【ViuTV真人騷無得輸】嬌媚姜濤笨豬跳 Fans:零死角㗎佢真係! __,Viu,ViuTV,

做節目最重要係令觀眾有代入感,日前播出嘅ViuTV《GoodNightShowMirrorGo》就做得到,特別係澳門旅遊塔笨豬跳呢一part。若果剩係 ...




做節目最重要係令觀眾有代入感,日前播出嘅ViuTV《Good Night Show Mirror Go》就做得到,特別係澳門旅遊塔笨豬跳呢一part。

若果剩係睇住班仔喺度嗌好高、好驚,觀眾最多只會覺得搞笑。不過畫面不時採用第一人稱鏡頭,真係隔住個mon睇都覺得高,明明唔係自己跳,但都睇到有啲手心出汗、心跳加速,而且連睇8個人跳都未麻木,一樣會替班仔驚。

其實個節目仲有另一重點,就係欣賞嬌媚嘅男子姜濤。雖然有人認為佢男人老狗矯柔造作好嘔心,不過又真係吸引到大把fans吹佢唔脹喎。或者抱住睇奇葩嘅心態,就會覺得其實都幾好睇、幾搞笑。

鍾意就快D Share啦!