網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月19日 星期三

【機場晒腿】張栢芝帶兩子飛新加坡 產後1個月撇甩「小王子」 __,張栢芝,

栢芝帶Lucas同Quintus飛新加坡過聖誕(網上圖片)
38歲失婚張栢芝前日公佈誕下第三胎兒子,「小王子」已經滿月了,連日活躍微博嘅栢芝,今早自爆行蹤搭飛機離港,貼咗一張身處香港機場嘅相片,原來栢芝係帶埋兩 ...


38歲失婚張栢芝前日公佈誕下第三胎兒子,「小王子」已經滿月了,連日活躍微博嘅栢芝,今早自爆行蹤搭飛機離港,貼咗一張身處香港機場嘅相片,原來栢芝係帶埋兩個兒子Lucas同Quintus出遊,仲有紋身細佬張豪龍,有網民影到四人出發嘅相片貼微博,話佢哋一行四人飛新加坡,但未見「小王子」同行。



相中嘅栢芝着橙色外套襯牛仔熱褲晒腿,十分吸睛,雖然產後僅1個月,但栢芝修身得好快,雙腿未見腫脹;而工作室亦在微博留言指栢芝嘅聖誕假期開始,噚晚仲貼咗「小王子」嘅滿月蛋糕相。而之前有傳「小王子」嘅生父可能係大陸富豪孫東海或新加坡富豪,栢芝噚日就喺微博作出否認,指傳聞是假的,但今日咁橋又飛新加坡,似乎栢芝對新加坡特別有感情。



不過,「小王子」啱啱才滿月,媽咪栢芝就飛去新加坡過聖誕,「小王子」起碼有10日見唔到媽咪,唔知會唔會好掛住媽咪呢?有網民都疑惑點解唔見小王子同行,之前又有傳聞栢芝呢胎係人工受孕,所以有網民留言:「這麽快就撇下老三了?看來在她心裏還是老大老二重要啊!自然生和人工生還是有區別的。」不過,亦有網民撐栢芝:「小王子太小」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



栢芝帶Lucas同Quintus飛新加坡過聖誕(網上圖片) 栢芝着熱褲晒腿(網上圖片) 栢芝着熱褲晒腿(網上圖片)
栢芝在微博晒新相(網上圖片)

栢芝在微博晒新相(網上圖片)
今早現身機場(網上圖片)

今早現身機場(網上圖片)
栢芝同細仔Quintus(網上圖片)

栢芝同細仔Quintus(網上圖片)
栢芝三母子(網上圖片)

栢芝三母子(網上圖片)
 「小王子」滿月蛋糕(網上圖片)

「小王子」滿月蛋糕(網上圖片)
大合照(網上圖片)

大合照(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!