網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月9日 星期三

【老公與1萬女優上床】AV界天王清水健公開婚紗相 放屁贏得美人歸 __,清水健,

著名AV男優清水健已娶作家伊藤春香。
現年39歲嘅日本AV界天王清水健,去年宣佈娶人氣Blogger兼作家伊藤春香。前日起,伊藤春香在網誌及社交網上公開多張結婚相,昨日就出發到大阪見女方祖 ...


現年39歲嘅日本AV界天王清水健,去年宣佈娶人氣Blogger兼作家伊藤春香。前日起,伊藤春香在網誌及社交網上公開多張結婚相,昨日就出發到大阪見女方祖母,今日再直入京都,展開三日兩夜嘅關西之旅。



伊藤春香最近首次公開婚紗照,甜蜜模樣羨煞旁人,不過佢上周孖清水健上節目受訪,伊藤春香坦言交往初期難以接受清水健嘅工作,見到佢同AV女優十指緊扣拖手,難過得幾乎缺氧,仲因此而大喊一場。春香表示:「我曾經大受打擊,哭着打電話給他。」不過春香慢慢克服內心擔憂,佢仲笑言:「和他上過床的人超過1萬人,嫉妒1萬人也是沒完沒了,我就看開了。」



兩人交往四年決定拉埋天窗,伊藤春香透露初次見面係喺一間高級餐廳,當時坐在隔籬枱嘅春香聽到清水一直講低級話題,女方回想起當時:「一開始覺得很噁心,但後來開始覺得這是我人生中沒遇過的類型,認識他後,我的人生經驗值應該會上漲吧。」春香曾寫blog透露對清水健着迷嘅地方,竟然係「放屁」;記得有一次約會,正在開車嘅清水握住軚盤突然講:「我剛剛放屁了...」春香對此感到不可思議,莫名一陣感動:「這麼丟臉的事情居然可以如此光明正大地說出來,真的很佩服他。」春香認為清水健嘅不修邊幅舉動,反而係其吸引之處。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



伊藤春香近日公開二人多張結婚照。 伊藤春香近日公開二人多張結婚照。
伊藤春香表示當初難以接受另一半與其他女優親熱。

伊藤春香表示當初難以接受另一半與其他女優親熱。
39歲清水健拉埋天窗,十分幸福。

39歲清水健拉埋天窗,十分幸福。
伊藤春香不時在網上晒恩愛,獲得網民祝福。

伊藤春香不時在網上晒恩愛,獲得網民祝福。
清水健於去年7月宣佈閃婚。

清水健於去年7月宣佈閃婚。
伊藤春香帶老公清水健到大阪,見居於當地嘅祖母。

伊藤春香帶老公清水健到大阪,見居於當地嘅祖母。

鍾意就快D Share啦!