網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月9日 星期三

張智霖:張智霖嗌分道揚鑣 袁詠儀忍唔住開口... __,張智霖,袁詠儀,

真係笑爆!藝人袁詠儀與丈夫張智霖人前人後都相當恩愛,係圈中嘅模範夫婦,二人不時孖住出街拍拖晒恩愛。昨日,張智霖喺社交網報告行蹤,上載咗一張同太太嘅合照 ...


真係笑爆!


藝人袁詠儀與丈夫張智霖人前人後都相當恩愛,係圈中嘅模範夫婦,二人不時孖住出街拍拖晒恩愛。昨日,張智霖喺社交網報告行蹤,上載咗一張同太太嘅合照,仲留言話:「在機場,今日分道揚鑣。」結果大批粉絲爭相留言,問佢哋發生咩事要分道揚鑣?帶出無限嘅猜測!搞到老婆最終都要出手,喺社交網轉載老公貼文,再發文:「阿張先生呀!是分頭行事才對。」

網民未有停手繼續發言,笑指「靚靚出來糾正成語了」、「不捨的和張太分開,張生智商突然下線。」、「哈哈哈哈哈張先生成語有點爛」亦有網民為張智霖護航,話佢喺澳洲讀書,之後先返香港生活,所以中文未有咁好。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!