網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月24日 星期四

【愛不疚】傳有「開心事」分享 39歲林峯今年娶大陸女友張馨月? __,中國,大陸,林峯,

39歲林峯已屆適婚年齡,之前曾說現在生活非常好,要專注工作,未知會否閃婚!?
在茫茫人海,緣份讓彼此互相了解、慢慢走近,林峯同吳千語分手後,認識大陸女友張馨月,二人拍拖一年,感情穩定,張馨月樂做「跟得女友」,經常陪林峯到外地拍攝 ...


在茫茫人海,緣份讓彼此互相了解、慢慢走近,林峯同吳千語分手後,認識大陸女友張馨月,二人拍拖一年,感情穩定,張馨月樂做「跟得女友」,經常陪林峯到外地拍攝,林峯亦會帶女友出席圈中好友聚會,形影不離。



今日有報道指,39歲林峯將與女友張馨月計劃今年結婚,早已見家長,去年9月張馨月胞弟於江蘇鹽城娶老婆,林峯都有現身婚禮(新聞連結: https://bit.ly/2DFyNQm ),有指林峯日前約一班好兄弟吳卓羲、梁競徽及苗僑偉等吃日本菜,稱林峯當晚有「開心事」要跟他們分享,飯聚兩小時,他們再轉場到附近按摩店揼骨放鬆,之後林峯即回家,未知是否心急回愛巢見女友。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!