網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月24日 星期四

【劉何志寒夜猝死】臨記公司老闆劉文俊:佢打幾份工又真係好辛苦 __,劉文俊,

劉文俊表示曾經有跟劉何志合作(左圖《壹本便利》圖片)
今早在尖東麼地道尖沙嘴中心對開海傍,一名男子被發現睡在長凳上,拍喚無反應,救護員到場經檢驗,證實該名64歲男子已告不治,死者為臨時演員劉何志。相關新聞 ...


今早在尖東麼地道尖沙嘴中心對開海傍,一名男子被發現睡在長凳上,拍喚無反應,救護員到場經檢驗,證實該名64歲男子已告不治,死者為臨時演員劉何志。

相關新聞:政府過年前洗太平地 通州街露宿者求安置:瞓街係迫於無奈



《蘋果》今日致電臨記公司老闆劉文俊,他表示曾經有跟劉何志合作,但跟他不熟絡,不記得是哪一部劇。問劉文俊可知劉何志屬哪間臨記公司旗下時,他說:「啲臨記唔會跟死一間公司,臨記公司都唔會養住一班人,啲臨記多數都係做散工,當有劇或者有電影有工開嘅時候,臨記公司就會叫啲領班搵人。而家幫電視台做臨記每個鐘都係得$34.5,呢個數係臨記公司畀啲臨記,呢個係最低工資,人工係低過做麥當勞或者係樓面侍應,而家拍電視劇通常會有底鐘,大概五個鐘起碼,臨記公司包你底鐘,就算你開工開兩個鐘都會畀五個鐘頭錢,電影好啲,底鐘起碼有七個鐘。」



劉文俊估計劉何志可能是凍死,他慨嘆做臨時演員很慘:「香港物價咁高,就算畀臨時演員開足10個鐘都係得三百幾蚊一日,仲要食飯同搭車,扣扣埋埋你話點生活?仲要係臨記收入唔固定,今日開完工唔知幾時又有下次開工, 加上60幾歲呢個年紀演出又係窄咗,佢(劉何志)打幾份工又真係好辛苦。」

相關新聞:【打工仔悲歌】臨時演員志叔寒夜猝死 同劇王浩信對死者深表同情




鍾意就快D Share啦!