網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月24日 星期四

【家人照顧周到】多次跌倒不良於行 工人扶實琴姐去做復健 __,李香琴,琴姐,

攝影:伍襄
87歲李香琴縱橫演藝圈幾十年,演過的角色多不勝數,較接近而又深刻的作品算是08年的《溏心風暴之家好月圓》,當中的金句「唔使驚,嫲嫲喺大廳」到現在都記憶 ...


87歲李香琴縱橫演藝圈幾十年,演過的角色多不勝數,較接近而又深刻的作品算是08年的《溏心風暴之家好月圓》,當中的金句「唔使驚,嫲嫲喺大廳」到現在都記憶猶新。不過琴姐於10年拍攝《公主嫁到》期間意外暈倒,雖然送院醫治後沒大礙,休息了幾日亦都可以復工(新聞連結 https://bit.ly/2sHdtlg ),但健康隨之敲響警號,拍完套劇之後,琴姐就開始淡出娛樂圈。



老人家最怕就是跌倒,自從退休後就深居簡出的琴姐,曾傳出患有腦退化和高血壓,12年時先後三次在家跌倒,因骨裂要多次入院接受治療,但自始行動不便,需要定期做物理治療。



大約年半前,譚炳文就講過很久沒跟這位老拍檔見面,還說:「佢唔行得又唔走得,搵佢做咩?佢可能捱緊苦,費事搵佢。」不過沒多久就見黃夏蕙在社交網貼出去探望琴姐的照片,當時見琴姐一頭白髮,但精神不錯,而譚炳文女兒譚淑瑩都在場。



家人對琴姐照顧周到,安排兩個外籍女傭貼身照顧,司機接送定期去做物理治療。日前中午,《蘋果》記者在理工大學見到琴姐,當時司機正準備泊車,沒多久就見兩個女傭扶着行動不太靈活的琴姐落車,女傭分別在左右兩邊扶住琴姐,而男司機就去車尾箱拿助行架和輪椅,女傭扶着琴姐行出幾步,司機推出輪椅讓琴姐坐下。



戴住紅色cap帽、皮褸長褲波鞋的琴姐,面色不錯,亦比之前飽滿,只是行動有些許不便!之後見女傭推着坐在輪椅的琴姐去康復治療中心,在中心內等候時,見到工人細心照顧,又幫琴姐拉高衫的領口。據知琴姐因為跌倒而行動不便,要定期到康復中心做物理治療,每次大約做個半小時左右,狀況亦有好轉。



【編輯推介】



【醫護壓力爆煲】醫局搵星拍片鼓勵 彭導:呢班人應該冇乜去公院睇醫生

https://bit.ly/2sJoFxM



【劉青雲自認係狗】無辜成為第三者 張家輝調侃:做小三的分手費太貴了

https://bit.ly/2T8Yj3L



【家中已有牛羊雞…】胡杏兒有意追豬B:快㗎喇,始終都年紀大

https://bit.ly/2WfMhrp



【周董好霸氣】一句「哥買給你」 蕭敬騰要佢畀足$35,000

https://bit.ly/2S5ppeS



【惹欠債傳聞】王源發聲明否認起訴范冰冰 沒拖欠代言費及片酬

https://bit.ly/2UbKZeS



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:伍襄 女傭細心照顧琴姐上落車 女傭細心照顧琴姐上落車
琴姐日前現身理工大學

琴姐日前現身理工大學
司機負責推輪椅,女傭就扶着琴姐

司機負責推輪椅,女傭就扶着琴姐
工人扶琴姐坐輪椅

工人扶琴姐坐輪椅
女傭護送琴姐去做物理治療

女傭護送琴姐去做物理治療
女傭幫琴姐拉高衫領

女傭幫琴姐拉高衫領
譚炳文女兒譚淑瑩年幾前曾經探望過琴姐(互聯網圖片)

譚炳文女兒譚淑瑩年幾前曾經探望過琴姐(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!