掃呢頁CODE去手機

2019年2月12日 星期二

華姐2019:新年食大咗!陳曉華選華姐驚着唔落三點式 __,華姐,陳曉華,

《2019國際中華小姐競選》將於3月2日於將軍澳電視城舉行,應屆香港小姐冠軍陳曉華代表香港出戰,而2017年華姐冠軍余思霆、亞軍林宣妤、2018香港小 ...


《2019國際中華小姐競選》將於3月2日於將軍澳電視城舉行,應屆香港小姐冠軍陳曉華代表香港出戰,而2017年華姐冠軍余思霆、亞軍林宣妤、2018香港小姐亞軍鄧卓殷、季軍丁子田和友誼小姐陳靜堯現身記者會為她打氣。

陳曉華接受訪問,講到與各地佳麗準備入營訓練,她坦言心情好緊張,因新年吃得太多怕趕不切收身,笑言已有「可愛得意小肚腩」,至少要減到着泳衣沒問題。講到才藝表演,她謂:「係空中表演,但實際係乜暫時要保密。」

至於身為師姐的余思霆亦發亨秘訣:「多休息,少傾偈,其實每日受訓完都好攰,同我同房係馮盈盈,佢係好特別,唔知邊度嚟有咁多體力,24小時都好嘈。」她指參選期間三日內只睡了幾個小時,所以水腫。她又提醒曉華不要受外來事影響心情:「因為我選美失敗過,當時覺得髮型同化妝唔好,搞心情都唔好,但其實跟本唔重要,應專心比賽。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!