掃呢頁CODE去手機

2019年2月12日 星期二

港呢啲:拖篋男疑霸位推人 港鐵師奶「音波功」還擊 __,港鐵,

搭地鐵有空位,當然想坐低休息。近日有母女搭乘港鐵時,疑遭欲霸位的拖篋男推開,結果雙方爆發激烈爭執。影片於上周五(8日)上載至Facebook群組「香港 ...


搭地鐵有空位,當然想坐低休息。近日有母女搭乘港鐵時,疑遭欲霸位的拖篋男推開,結果雙方爆發激烈爭執。

影片於上周五(8日)上載至Facebook群組「香港花生友」,只見有拖篋男與同行女子及小童,搭乘港鐵東鐵線時,被一對母女狂罵︰「你頭先掂到我,你落手推我喎」、「咁X巴閉嘅你」、「你咁X無教育嘅,你推到我件衫呀」。

拖篋男解釋:「我唔係有意㗎」,但該母親繼續怒吼:「有天眼睇到㗎嘛…你躝番去呀」。最終拖篋男在同行女子輕拉下,3人離開車廂「避風頭」。

該對母女坐下後仍未消氣,繼續大罵拖篋男:「你自己霸位你咪霸,你成家人就可以咁樣推人㗎咩…你粗魯,我同你鬥粗魯呀」。

不少網友大讚:「本土師奶終於吐氣揚眉」、「係要有啲咁嘅人才,先趕得佢哋走,呢個高音煩走戰術」。

想知當時情況係點?即刻睇片!

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!