網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月26日 星期二

【黎明一家三口首曝光】餅印B女勁活潑 傳Leon同女助手Wing 飛美國再婚 __,Leon,黎明,

眼仔碌碌,腳踢踢,看見嬰兒車患了興奮得笑到張開嘴巴,這個可愛的嬰兒,就是黎明和女助手的女兒,嬰兒如今十個月大,便已經跟着爸爸媽媽坐長途機去美國,今次他 ...


眼仔碌碌,腳踢踢,看見嬰兒車患了興奮得笑到張開嘴巴,這個可愛的嬰兒,就是黎明和女助手的女兒,嬰兒如今十個月大,便已經跟着爸爸媽媽坐長途機去美國,今次他們一家三口就選擇了美國三藩市,還有傳今次係是黎明和阿Wing的結婚之旅。

今個月8日,黎明飛了去美國拉斯維加斯開演唱會,作為另一半的阿Wing 就沒有到現場支持,本來以為她要照顧小朋友才沒有空檔,實情卻是在香港時間的九日,阿Wing帶同囡囡,秘密由香港飛到三藩市合會黎明。一家三口玩足個幾星期,有傳Leon跟Wing這次是到美國搞婚事,令阿Wing正式成為黎太,不過傳聞屬實與否也好,現在黎明組織新家庭,又做了人父,絕對是開心!日前他們終於返港,為了低調,分開出閘是常識吧!黎明在B閘一出,已經有幾個粉絲來接機,Leon 心情也很好,和他們傾計後才上車!隔咗一會,阿Wing就在親友陪同下,用孭帶抱住囡囡在另一邊閘出嚟,坐了十多小時粒鐘機,囡囡一樣那麼精靈,還不停伸脷仔,一直腳踢踢,跟媽媽一起坳頭很合拍,阿Wing捉住囡囡雙手,一邊唱歌一邊打拍子,做黎明個女,怎樣能少得唱歌培訓?囡囡開心到手舞足蹈,之後見到架BB車,多麼的興奮,腳仔踢踢不停笑,已經10個月大的囡囡,肥嘟嘟兼和爸爸黎明餅印一樣,對眼仔亦大了很多,愈大愈靚,上車之後不用別人抱,自己坐嬰兒位,沒有扭計,叻女!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結: http://bit.ly/next28app

相關新聞:【四大天王女邊個最標緻?】Leon 餅印女最cute 劉華:我個女點睇都係一個靚女! https://bit.ly/2T0TtcY

相關新聞:【四大天王女邊個最標緻?】Leon餅印女最cute 劉華:我個女點睇都係一個靚女!




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!