網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月26日 星期二

佘詩曼:掛住觀眾想拍港劇!佘詩曼開金口唱歌 __,佘詩曼,

藝人佘詩曼到澳門出席「德晉集團春茗」活動,並會獻聲演唱,她謂:「揀咗首《遇見》,都好耐冇唱,有特登去練歌㗎。」至於阿佘正在內地拍劇,到四月才拍畢。她謂 ...


藝人佘詩曼到澳門出席「德晉集團春茗」活動,並會獻聲演唱,她謂:「揀咗首《遇見》,都好耐冇唱,有特登去練歌㗎。」至於阿佘正在內地拍劇,到四月才拍畢。她謂:「喺橫店拍,天氣回暖咗,依家冇咁凍都好啲,唔會咁多人病。」說到近日網民投選最想睇的女藝人拍港劇,她是其中一位?阿佘開心說:「多謝大家支持,我都想拍㗎,都掛住大家。(古裝定時裝?)都可以,古裝啲衫就靚啲,拍時裝就舒服啲。」

提到好友周家怡獲提名金像獎女配角,阿佘稱很替她開心,一直未有時間約到食飯為她慶祝。若對方獲獎會否忍不住喊?阿佘即言:「我都應該忍唔到。」可會替對方選戰衣?她稱若有需要都樂意給意見。可有幸運顔色提供?她則言:「呢樣又冇特別諗喎,最緊要係靚囉。(會唔會着性感啲好?)唔知佢着唔着,但都係最緊要靚囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!