網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月26日 星期二

Rain:湊「好」字?金泰希佗B Rain九月再做老竇 __,Rain,金泰希,

現年36歲的韓星Rain與38歲女星金泰希於前年初結婚,同年十月首度榮升父母,金泰希誕下首名女嬰,產後火速收身的金泰希雖未有接拍新作品,但仍不時拍廣告 ...


現年36歲的韓星Rain與38歲女星金泰希於前年初結婚,同年十月首度榮升父母,金泰希誕下首名女嬰,產後火速收身的金泰希雖未有接拍新作品,但仍不時拍廣告賺奶粉錢。

而金泰希今日透過事務所再公布喜訊,透露目前懷有第二胎,正專心進行胎教,預產期為今年9月,未知金泰希今胎會否生仔,成功湊夠「好」字呢?至於Rain最近則忙於宣傳新片《自行車王嚴福童》。此外,金泰希原定今日亮相《自》片VIP首映為丈夫打氣,但因懷孕中而決定取消出席首映禮。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!