網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月26日 星期二

李天翔:裸辭離巢TVB 李天翔最壞打算轉行 __,TVB,李天翔,

決定5月約滿後離巢外闖發展的「認字特警」李天翔,自宣布消息後首次現身出席活動,他透露現階段都去向未明:「有外人以為我離開TVB有好路數,但唔係。(裸辭 ...


決定5月約滿後離巢外闖發展的「認字特警」李天翔,自宣布消息後首次現身出席活動,他透露現階段都去向未明:「有外人以為我離開TVB有好路數,但唔係。(裸辭?)都算,喺TVB都有21年,其實早幾年都決定離開,但公司對我好好,一直都有工作畀我,就冇時間去諗離開,不過自己都想出去闖。(打算去內地?)冇所謂,有嘢做就去邊,演員係好被動。」

問到現時有獲其他公司接洽?他表示暫時未有,因為未正式完約:「份約係去到5月,係我Post完咗相先有人問。(之後會簽經理人?)未有考慮,諗住都係自己接,太太都會幫手傾。」問到是否樂意給太太抽佣?李天翔即化身愛妻號指:「畀晒佢都OK,我又唔大使,結咗婚都係以屋企為主。」

有傳李天翔因厭倦演反派而選擇離開,他聞言即時澄清:「其實我好鍾意做反派,發揮空間仲大,做咗咁多次反派都仲覺得有進步空間。(之後想試咩角色?)冇所謂,我夠膽講咩都唔識,專長係拍嘢,如果真係冇人搵,最壞嘅打算係轉行。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!